Archiv článků
Darphin Paris - bulletin - květen-červen 2025
05.05.2025 15:57Nový produkt: Eclat Sublime Creme Reparation Revitalisante
05.05.2025 15:55Nový produkt: Eclat Sublime Double Essence Revitalisante
05.05.2025 15:54Nový produkt: Intral Lotion Pre-Soin Essentielle
05.05.2025 15:50Poděkování a přání
01.01.2025 18:04
Milé zákaznice, vážení zákazníci.
Děkuji Vám za Vaši přízeň a přeji Vám v roce 2025 zdraví, pohodu, spokojenost a samé milé lidi kolem Vás.
Nechť se Vám vše daří.
Ráda bych, abych i já k Vaší spokojenosti přispěla zavedenými službami, na které jste všichni zvyklí.
Děkuji, s...
Celý článek
Nově - Zásilkovna + Z-Box
31.05.2021 14:09
Milé zákaznice, vážení zákazníci.
Dovolte, prosím, abych Vás upozornila na novou možnost při volbě dopravy. Zadat můžete v objednávce:
Zásilkovnu - adresu uveďte, prosím, do objednávky, nebo do poznámky pro mne.
Z-Box - označte stejným způsobem, buď přímo adresu zadejte do objednávky,...
Celý článek
Opětovně "Ověřeno zákazníky"
20.06.2020 10:13
Milé zákaznice, vážení zákazníci,
děkuji Vám všem za čas, který jste věnovali vyplňování dotazníků Heureky, neboť díky Vám jsem opět certifikát "Ověřeno zákazníky" získala.
Děkuji Vám za všechna Vaše pozitivní hodnocení, která přinesla 100% celkovou spokojenost.
Podívat se můžete...
Celý článek
Heureka - recenze
02.11.2019 12:13
Milé zákaznice, vážení zákazníci,
na všechny recenze obchodu Darphinshop se můžete podívat sem:
obchody.heureka.cz/darphinshop-cz/recenze/
Vaše individuální dotazy související s kosmetikou Darphin Paris či na sestavení Vašeho kosmetického programu můžete posílat na...
Celý článek
Ochrana osobních údajů - platnost od 25.5.2018
23.05.2018 11:17
Vážené klientky, vážení klienti,
v souvislosti s implementací GDPR si Vás dovoluji informovat o nově vloženém aktuálním textu:
www.darphinshop.cz/smluvni-podminky/
Všechny Vaše eventuální připomínky posílejte, prosím, v písemné podobě (e-mail, SMS zpráva, doporučený dopis,..),...
Celý článek
Poděkování za Vaše hodnocení
16.01.2018 13:14
Dobrý den, milé zákaznice, vážení zákazníci.
Ráda bych Vám poděkovala za čas strávený vyplňováním dotazníků pro Heuréku. Velice si vážím Vašeho pozitivního hodnocení, moc mě těší Vaše spokojenost. Přesto mi Heuréka dle jejich slov nemůže přidělit "Ověřeno zákazníky", neboť nesplňuji požadonou...
Celý článek
Záznamy: 1 - 10 ze 16