Poděkování za Vaše hodnocení
Dobrý den, milé zákaznice, vážení zákazníci.
Ráda bych Vám poděkovala za čas strávený vyplňováním dotazníků pro Heuréku. Velice si vážím Vašeho pozitivního hodnocení, moc mě těší Vaše spokojenost. Přesto mi Heuréka dle jejich slov nemůže přidělit "Ověřeno zákazníky", neboť nesplňuji požadonou kvantitu spokojených a odpovídajících zákazníků.
Pokoušela jsem se jejich sdělení porozumět, neboť jsem se domnívala, že jde o hodnocení kvality v poměru k celkovému množství zákazníků a poskytovaných služeb. Není tomu však tak, neboť je třeba v průběhu tří měsíců získat určité kvantum spokojených zákazníků, na které jsem doposud "nedosáhla".
Prioritou pro však mne, bez ohledu na Heuréku, zůstává Vaše spokojenost. "Ověřeno zákazníky" může sice působit pozitivně, nicméně nejeví se mi zcela vhodné požadovat opakovaně po zákaznících vyplňování stále stejných dotazníků, netrvám na objednávkách přes e-shop, podstatné jsou pro mne Vaše potřeby a pocity. Objednávka e-mailem i telefonem má pro mne stejný rozměr, přestože ji Heuréka nezaznamená.
Abych služby pro Vás i nadále mohla zkvalitňovat, uvítám všechny Vaše připomínky ke zlepšení služeb či k organizaci obchodu.
Těším se na Vaše reakce, s pozdravem Iva Matoušková