Informace o mně:
Společnost: Mgr. Iva Matoušková, MBA

Vznik:             1997

 

Odbornost a ocenění:
1997 - založení kosmetického salonu Estetické studio Harmonie
1997 - Laboratoires Darphin Paris "La Haute Couture de la Beauté" Attestation de Stage
1998 - Laboratoires Darphin Paris "La Haute Couture de la Beauté" Attestation de Stage
1998 - Aplikovaná kosmetologie 1998, III. mezinárod. konf. vizážistů a stylistů
2001 - Vivipharma s.a. Laboratori di Ricerca repubblica di San Marino
2001 - DermHair Analyzer + master di DermoCosmeci Attestato
2003 - Laboratoires Darphin Paris-Paris-France-Place Vendome-rue Saint Honoré
2003 - "La Haute Couture de la Beauté" Attestation de Stage
2003 - Trendy v oborech vizážistika a image poradenství
2003 - Společenstvo kadeřníků a kosmetiček ČR trichologická sekce 
2003 - obor trichologie - Osvědčení odbornosti
2004 - 2005 Laboratoires Darphin Paris
2004 - 2005 Diamond Salon Award
2004 - 2005 Diploma of Excellence
2005 - Ocenění za excelentní reprezentaci značky Darphin, Est-Ouest Conseils Praha s.r.o.
2010 - zrušení kosmetického salonu Estetické studio Harmonie
2010 - 2018 - odborné poradenství + prodej francouzské kosmetiky Darphin - www.darphinshop.cz
Moji uživatelé

Soukromé osoby

Obracet se na mne mohou všichni, ženy i muži, kteří:

1) o sebe rádi pečují a znají svou pleť

2) o sebe rádi pečují, neznají svou pleť a potřebují poradit s pěstícím programem

3) mají problém s pletí a potřebují ho vyřešit

4) o sebe zatím nepečují, nevědí, jak začít a potřebují pomoci

5) o sebe nepečují, ale chtěli by to změnit

Dále ti, kteří:

1) mají dostatek finančních prostředků a nemusejí o nich přemýšlet

2) mají dostatek finančních prstředků, ale zvažují koupě

3) mají finanční prostředky, přesto by uvítali úsporná řešení

4) mají momentální nedostek financí a potřebují poradit s řešením

Dále ti, kteří:

1) upřednostňují kvalitu před kvantitou

2) uvítají dárková balení kosmetiky zdarma

3) milují přírodní a přirozené vůně rostlin

4) preferují domácí koupelovou a koupelnovou péči

5) mají rádi pohodu

6) vlastní smysl pro požitky

7) ocení luxus

8) mají rádi sebe

9) milují své blízké

 

Firmy, které:

1) chtějí odměnit své zaměstnance či obchodní partnery kvalitním dárkem

2) ocení luxusní produkty s dárkovým balením zdarma

3) preferují kvalitu a dokonalost

4) uvítají solidnost a slušnost

 

                   

Historie projektu

K založení firmy mě vedla touha po svobodě, chuť tvořit, radost poznávat nepoznané, hledání a nacházení, smysl pro krásu, estetické cítění, smysl pro empatii, cit pro detail, chuť předávat radost a pocit ze sebeuspokojení. Po dlouhém hledání mě oslovila Francie, vůně produktů Darphin, z nichž značná část je dnes nabízena až s 96% složkou přírodního původu. Nejde o moderní vlnu, ale o dlohodobě cílené zkvalitňování jednotlivých produktů s šedesátiletou tradicí, jde o poznání a poznávání přírody, o hledání odpovědí na doposud nevyřčené otázky. Je to snaha najít pro zákazníka trvalou kvalitu. Oslovila mne firemní filozofie, zaujali mě lidé, se kterými jsem měla možnost spolupodílet se na zavádění značky Darphin Paris do České republiky, mohla jsem být na úplném počátku nového projektu, seberealizovat se, zažívat setkávání se zajímavými osobnostmi společenského a uměleckého života,  poznávat shodně naladěné klienty i obchodní partnery. Mnoha majitelkám současných kosmetických salonů jsem pomohla založit jejich firmy, předat dlouholeté zkušenosti a rozšířit tak povědomí o vynikající kosmetické značce.