Informace o mně:
Společnost: Mgr. Iva Matoušková, MBA

Vznik:             1997

 

Odbornost a ocenění:
1997 - založení kosmetického salonu Estetické studio Harmonie
1997 - Laboratoires Darphin Paris "La Haute Couture de la Beauté" Attestation de Stage
1998 - Laboratoires Darphin Paris "La Haute Couture de la Beauté" Attestation de Stage
1998 - Aplikovaná kosmetologie 1998, III. mezinárod. konf. vizážistů a stylistů
2001 - Vivipharma s.a. Laboratori di Ricerca repubblica di San Marino
2001 - DermHair Analyzer + master di DermoCosmeci Attestato
2003 - Laboratoires Darphin Paris-Paris-France-Place Vendome-rue Saint Honoré
2003 - "La Haute Couture de la Beauté" Attestation de Stage
2003 - Trendy v oborech vizážistika a image poradenství
2003 - Společenstvo kadeřníků a kosmetiček ČR trichologická sekce 
2003 - obor trichologie - Osvědčení odbornosti
2004 - 2005 Laboratoires Darphin Paris
2004 - 2005 Diamond Salon Award
2004 - 2005 Diploma of Excellence
2005 - Ocenění za excelentní reprezentaci značky Darphin, Est-Ouest Conseils Praha s.r.o.
2010 - zrušení kosmetického salonu Estetické studio Harmonie
2010 - 2015 - odborné poradenství + prodej francouzské kosmetiky Darphin
Moji uživatelé

Soukromé osoby

Obracet se na mne mohou všichni, ženy i muži, kteří:

1) o sebe rádi pečují a znají svou pleť

2) o sebe rádi pečují, neznají svou pleť a potřebují poradit s pěstícím programem

3) mají problém s pletí a potřebují ho vyřešit

4) o sebe zatím nepečují, nevědí, jak začít a potřebují pomoci

5) o sebe nepečují, ale chtěli by to změnit

Dále ti, kteří:

1) mají dostatek finančních prostředků a nemusejí o nich přemýšlet

2) mají dostatek finančních prstředků, ale zvažují koupě

3) mají finanční prostředky, přesto by uvítali úsporná řešení

4) mají nedostek financí a potřebují poradit s řešením

Dále ti, kteří:

1) upřednostňují kvalitu před kvantitou

2) uvítají dárková balení kosmetiky

3) milují přírodní a přirozené vůně rostlin

4) preferují domácí koupelovou a koupelnovou péči

5) mají rádi pohodu

6) vlastní smysl pro požitky

7) ocení luxus

8) mají rádi sebe

9) milují své blízké

 

Firmy, které:

1) si váží svých zaměstanců a chtějí je odměnit kvalitním dárkem

2) ocení luxusní produkty

3) preferují kvalitu a dokonalost

4) uvítají solidnost a slušnost

 

                   

Historie projektu

K založení firmy mě vedla touha po svobodě, chuť tvořit, radost poznávat nepoznané, hledání a nacházení, smysl pro krásu, estetické cítění, smysl pro empatii, cit pro detail, chuť předávat radost a pocit ze sebeuspokojení. Po dlouhém hledání mě oslovila Francie, vůně produktů Darphin, z nichž značná část je dnes nabízena v biokvalitě a s certifikací Ecocert. Nejde o moderní vlnu, ale o dlohodobě cílené zkvalitňování jednotlivých produktů, jde o poznání a poznávání přírody, o hledání odpovědí na doposud nevyřčené otázky. Je to snaha najít pro zákazníka trvalou kvalitu. Oslovila mne firemní filozofie, lidé, kteří společnost u nás v republice zakládali. Možnost být na úplném počátku nového projektu, seberealizace a příjemné prožitky, které přímý kontakt s kosmetikou, přinášely a dodnes přinášejí.